divendres, 15 de novembre del 2013

DEURES MULTIPLICACIONS 15/11

Bon dia a tots !!! Abans de res volia donar les gràcies pels ànims que he rebut amb els vostres comentaris :) veig que el bloc ja comença a funcionar, i això em motiva molt per posar coses divertides !! Per practicar d'una forma més guai les multiplicacions pe l'examen (taules del 2-3-4-5-) del dimarts, us he preparat aquestos jocs. Esper que us agradin !!!

Ja coneixeu com funciona, elegiu taules 2-3-4-5 i heu de punxar el globus correcte.

En aquest joc també heu de fer lo mateix, el que pasa, es que de tant en tant, posen moooollttttsssss de globus junts !!! Heu d'estar super atents !!

Heu d'elegir les taules que voleu treballar, recordau que primer són més importants les que entran a l'examen. Una vegada heu fet click, sortirà una multiplicació, una roda plena de números i heu de ser capaços de trobar la resposta el més ràpid possible en un minut. Quina serà la vostra puntuació ????


Dir-vos que TOTHTOM HA DE COMENTAR COM LI HAN ANAT ELS DEURES. Si teniu algun problema, li comentau als papas, mamas, germans.....

Una abraçada forta !

13 comentaris:

  1. Cristian ja he jugat al joc de la .Roda de multiplicasions.

    Angel

    ResponElimina
  2. Cristian, ja he jugat a tots els jocs de multiplicacions. M'han agradat molt, també han jugat sa meva mare i es meu germà Toni.

    Jordi Cracote

    ResponElimina
  3. Cristian ja he jugat a tots els jocs de multiplicasions. M'han agradat molt,

    Gracies Cristian

    Neus Riera

    ResponElimina
  4. Bon dia Mags,
    Ja veig que el meu germa ha estat en el bloc moltissim, vull que porteu be amb en Cristian perque si portau be amb ell fareu excursions i tot, es un bon mestre. Jo hem record molt be els 2 anys que varem passar amb ell, ho records Cristian?
    Be, feu la feina i portau-vos be.
    Ho sent molt per les meves faltes.
    Adeu,
    Elsie B.

    ResponElimina
  5. Ma agradat molt el truc de magie de Cristian es el millor i mes fort estic molt content am Cristian . Adeu amics

    ResponElimina
  6. hola Cristian tambe ma agradat mol el truc de magia

    no podia escriure perque tenia el ordinado trencat.

    Som na Sonia Escandell Escandell

    ResponElimina
  7. Magradat fe els deures.

    Sonia Escandell Escandell.

    ResponElimina
  8. Hola Cristian hoy has estado muy
    gracioso.

    Dani

    ResponElimina
  9. Ma agradatmolt els deures

    ResponElimina
  10. He repasat tots els exercicis.

    Juan Marí Escandell

    ResponElimina